Depp väder

Det gick bra att jobba, var rikigt sköt att bada i det varma vattnet. Det enda minuset är att jag är torr som ett russin nu. Får ta och smörja in mig så folk inte förväxlar mig en gammalt tant. 
 
Hunnit med att diska och hänga upp lite tvätt så nu är det dags för lunch. Magen skriker efter mat, kan inte förstå att man blir så hungrig utav att bada.
 
Vid halv 2 så är det dags att börja rulla ut mot jobbet i sköldinge då det vaknas möte kl 2. Sen blir det raka vägen hem och fixa middag. Hoppar nog över träningen i kväll och slappar i soffan, man måste ju ha några vilodagar också.
 
Vädret ute är inte det roligaste, grått och tråkigt. I morse så regnade det så nu har den mesta snön blivit till is istället. Hello bambie säger jag bara.
 
Vad har ni för er i dag?
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

tack, ska kolla in bloggen :D man blir ju jätte hungrig efter bad.. haha! hoppas mötet går bra! :)

2013-01-30 @ 12:06:38
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Är också väldigt hungrig faktiskt. :P

SVAR: Detsamma! :)

2013-01-30 @ 12:37:14
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Anna Katana

Åh sådana där varmvattensbad är riktigt gött alltså. men man blir hungrig av bad, förstår inte varför.

Hoppas du får en bra fortsättning på dagen nu (:

2013-01-30 @ 14:26:07
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0