Fredan som bjuder på snö

Tog en lång sovmorgon vilket var skönt speciellt när man vet att det snöar utanför fönstret. I går vart det jobb mellan 14-21 sen när jag kom hem så drog jag och sambon direkt till gymmet. Körde igenom armarna så i dag är de lite möra.
 
Denna dagen ska spenderas med att städa och ta hand om det enorma diskberget. Hade ju hoppats på att det mirakulöst skulle försvinna av sig själv under natten men det hände tyvärr inte.
 
Ska även iväg på en arbetsintervju som personligassisten. Det är en uppföljnings intervju till den jag var på i december. De gillade mig så jag fick gå vidare till den 2:a intervjuen då man får träffa brukaren man ska jobba med och se ifall det klickar mellan oss. Det är viktigt att personkemin stämmer när man ska jobba så nära varandra.
 
Vad ska ni göra i dag, har ni några roliga planer för denna fredag?
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Sarah

Va skönt me sovmorron :)
E gymmet du går på öppet till 22 lr de kanske e nattöppet? :)

2013-01-11 @ 10:27:04
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Sarah

Glömde säga lycka till me den andra intervjun :)

2013-01-11 @ 10:27:37
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Malin

vad mysigt :) vad ska ni se? hoppas den andra intervjun går bra :) vore ju toppen! åh vilket sent gympass ^^ förmodligen sov jag innan ni ens gick därifrån.. nu är jag färdig med allting här hemma och kan äntligen koppla av.. önskar att städningen bara kunde sköta sig själv ^^

2013-01-11 @ 12:06:41
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0