Go fika

Gick kanon även denna gången på inskolninge, var till och med själv en lite stund för att få känna på det lite extra. Så nu är all inskolning klar så nu är det bara att de bokar mig full med jobb :)
 
Åkte hem sen och slöade i soffan, fick sällskap av sambon en stund innan han drog ut till garaget. Själv lyckades jag slockna i soffan en stund då jag hade sovit dåligt natten tills i dag.
 
Min fina kusin kom förbi på en fika och med sig hade och söta bosse som hon var hundvakt åt i dag. Vi tjattrade väl bort ca 1½ timme. Han även med en lite sväng ner till coop då jag behövde sallad och bosse fick sig en lite kisspaus.
 
Nu ligger maten i magen och om några timmar så vankas det bio för mig och sambon. Vi ska kolla på Gangster Squad i kväll. Tror och hoppas på att de ska vara bra, trailen de har visat på teven är ju lovande.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men åh. Puppylovern i mig blev lite kär i hunden alltså. SÅ söt! :)

Tack. Han kan blommor. Eller, han kan gå till folk som kan blommor.

2013-01-12 @ 17:58:04
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Bettan

Guu så skönt med ett jobb, grattis än en gång!

SV: tack det samma..
Ja visst äre bra fint när alla pussel bitar faller på plats. Man får lixom som något att riktigt kämpa för :)

2013-01-12 @ 18:17:15
URL: http://veronciaaagesen.devote.se
Postat av: elin stridh

ha en fin lördagkväll! :D

2013-01-12 @ 19:14:04
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0