God morgon Sverige!

Morrn morrn, inte ofta jag går upp så här tidigt en lördag. Idag beror det på för att jag ska ha min sista inskolningsdag på jobbet. Nej få i sig lite frukost innan det är dags att åka. Ha en bra dag!

Ditt ord
Postat av: Malin

hoppas det går bra :) hellre dagtider en helg än kväll! :) skönt att det är sista inskolningen också. roligt när man får gå helt själv o visa framfötterna :) jo jag kände att det inte var lönt alla byten o speciellt inte när det är samma jobb jag håller på med här. trodde det var närmare! hade vi haft lägenhet där vi söker hela tiden sedan ett tag tillbaks var det tydligen 6min med pendel dit :O

2013-01-12 @ 10:46:58
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0