Låt mig inte behöva göra om det här

Natten har varit lång och hostig, somnade någon gång efter kl 3 i soffan. Kände att det inte var någon idé att försöka lägga sig i sängen och sova. Sambons klocka ringde 6.20 så jag knatade upp då, han hade fått sova någorlunda bra.
 
Pussade honom hejdå och kröp sen ner i sängen, sov 2½ timme till. Nu försöker jag vakna till i soffan och ska ta tag i denna dagen. Ska ner en sväng på stan och köpa en kalender/filofax till mig, vilket är behövligt nu när jag ska börja jobba.
 
Hoppas ni har sovit gott i natt och att ni får en bra dag :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

jobbigt med så lite sömn :( hoppas du känner dig piggare under dagen :D hoppas även du hittar någon kalender/filofax.. jag har hunnit med gym, städ o raka benen så nu tänker jag bara sitta! xD ladda inför gym i eftermiddag igen ^^

2013-01-07 @ 11:28:49
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Madde

Fick du jobbet ute i sköldinge? :) Ska du på andra intervjun på fredag oxå? Kram

2013-01-07 @ 15:45:20
URL: http://shabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0