Morrn morrn!

Gick upp samtidigt som sambon och har nu fått i mig en stadig frukost. Jobbar mellan 8-11, ska med och bada med min brukare. Det är ju inte en fel start på dagen, ännu bättre är det att vatten är ca 36 grader varmt :)
 
Gjorde proteinbars i går och de varit rikigt bra, dock höll inte min mage och gallgångar med om det. Tror de reagerade på jordnötssmöret och kanske proteinpulvret då magen knorrade ilsket :/ Dumt nog tog jag ju en efter kvällsträning vilket resulterade i väldigt osamhängande sömn under natten.
 
Men vad tusan gör det om hundra år, det är bara att tuta och köa ändå haha. Resten av dagen händer det inte så mycket. Har möte kl 14 på andra jobbet sen har jag inget annat inbokat. Klurar på ifall jag ska träna i dag eller ta en vilodag. Det tåls att tänka på.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

åh :( kan ju bli reaktion i början om du inte är van med proteinpulver.. min mage vart så iallafall men efter några sheakar så vart det mycket bättre! det är just vanan för magen att ställa om sig lite. vad härligt att bada :D hoppas det går bra! vill också jobba men min kropp sätter stopp, känns liksom som om jag sprungit in i väggen på nå sätt. ska sätta igång o pyssla med håret om en stund! vad som ska gaddas är lite hemligt ännu men det ena kommer vara baksidan av låren o det andra hela framsida/sidan av höger lår ;) tror du kanske anar den ena ^^

2013-01-30 @ 10:42:38
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Angelica

Har jätte ont i magen idag och känner mig nere. Testat med allt, men Smilla vägrar att sluta kissa i hundbädden. Blir konstant tvättade. Testat med spray, veterinärbesök, ringt olika veterinärer, slängt allt hon pissat på som filtar o hundbädd och köpt nytt. Men hon slutar inte. Så jag har bestämt mig för att omplacera henne, så det kommer en familj ikväll och kollar på henne. Hon är verkligen en urgo katt, social och nyfiken. Men hon kan inte må bra om hon måste gå o kissa där hon ej ska osv. Allt började efter att hon kastrerades i oktober förra året.

2013-01-30 @ 11:25:38
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/
Postat av: Malin

du får slänga upp recept :P hehe! jag kom på att tatueringen kunde ju egentligen vara fler saker xD hahahaha! hoppas dagen gått bra :)

2013-01-30 @ 11:28:19
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0