Skumma drömmar och snö

Har drömt jätte skumma drömmar i natt. Ena drömmen som jag minns så var jag på ica maxi och höll på att dammsuga hela affären inför stängning. Undra om det vart för mycket städande här hemma i går som sen smittade av sig på drömmarna.
 
Vaknade ialla fall upp i dag till att det har kommit en del snö under natten. Så går det tydligen när tempen bestämmer sig för att lägga sig vid nollan.
 
Ska över till min mor om en stun, låna telefonen och ringa lite samtal. Sen ska jag luncha med grannen innan det sen vankas möte på nya jobbet för oss. Det blir till att gå igenom schemat, rutiner och en hel del andra saker.
 
En rätt så lugn och behaglig måndag ser det ut att bli. Hur ser eran dag ut att bli?
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

skön dag :) för mig blev det inget läkarbesök.. kommer knappt ifrån badrummet så jag laddar inför morgondagens jobb istället :O fick en ny tid om två veckor som tur var :)

2013-01-28 @ 09:58:24
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: elli

ja. de båda två började gråta. min kill kompis höll tillbaka tårarna lite och vågade inte erkänna att det gjorde ont :)

2013-01-28 @ 10:05:48
URL: http://jaownan.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Beabertade nog städningen lite i drömmen där ja.

Vi fick snö igår eftermiddag/kväll men den är borta nu igen som tur är (:

2013-01-28 @ 11:02:12
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0