Söndagslyx

Vaknade vid 9 men låg och drog oss en liten stund innan vi gick upp. Fixade till oss och gick ner till fiket för lite söndagslyx. Sambon bjöd på frukost och det blev varm choklad/kaffe med en varsin räkmacka.
 
Nu är vi hemma och jag ska strax plocka undan lite i lägenheten samt vänta in en dam som skulle komma och prova 2 par skor som jag lagt ut på en köp/sälj sida.
 
Efter det blir det en sväng hem till mina föräldrar, leta efter någon bra bok att ha på jobbet i morrn.
/M

Ditt ord
Postat av: Malin

åh vad mysigt :) jobbar du i morgon? en annan är ledig så får väl se vad som händer o sker, är ju ensam hemma hela veckan :( huuua! jo det är sant, måste kolla litegrann o se hur man gör osv.. förresten vet du vart man köper sådana rullar till håret? så man kan göra en stor sådan grej i luggen? tror du sett det på flera bloggar ^^ vi läser rätt lika bloggar xD :D jo tandläkaren är hemska prismässigt, sambon betalade 600kr för 20min :O

2013-01-20 @ 11:04:43
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Malin

nästan som en rullad lock i luggen menar jag :) finns ju nå sådana stora rullar man har i gamlingars hår t.ex.. jag fick inte ha sådant konto först alla mina tänder var hela o klara :( så det känns som om jag blir tandlös vid 25 :(

2013-01-20 @ 15:18:37
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Malin

åh det är sådana jag letar xD måste ut o kika i morgon efter gymmet om jag hittar några :) vore kul att testa :D jag är kass på sådant men vill testa nå nytt.. gillar ju stilen osv men är usel på att få de bra eller SE BRA UT i det xD har du kollat tid hos frisören förresten? :D

2013-01-20 @ 16:46:46
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0