Twist and shout

 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

haha jag förstår det sedan nu när du är ovan också xD man däckar typ direkt.. sjukt trött när jag skulle upp nu på morgonen och lite stressad men de är för att när jag börjat klockan 7 två dagar nu så är de bara upp o sätta sig i bilen. Fast idag ska jag bara städa så jag kan liksom försöka andas ut. Har ju all tid i världen idag! Jo det snöade smått här igår och blåste men i natt hade det tydligen kommit en del mer :/ är så less på den här snön :( hellre kyla än snö men helst inget av dom ^^ haha då är vi två som ska städa idag då :D skönt att få det gjort. ska ni göra något kul i helgen?

2013-01-11 @ 06:39:29
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0