20130708

Ledig i dag så åkte iväg till gymmet i morse även fast det var skapligt segt att ta sig ur sängen 6.40. Men efter att ha fått i mig frukost och fucked up (pwo) så gick det som en dans på gymmet.
 
Det fick bli tränign av ben/rumpa, ett hårt pass tills bena var som spagetti. Knatade sen hem till min mor så gick vi ut på en 35 min pw i det fina vädret.
 
Har hunnit med att hadla och fått i mig lite lunch så nu ska jag fortsätta med städning samt tvättning. Är dock inte så mkt som ska tvättas då min underbara karl hade tvättat upp det mesta i går.
 
Det är härligt att ha en självgående karl som hittar till tvättmaskinen utan att man behöver tjata eller skriva en kart till vart maskiner står någon stans.
/M
 
 Så sant så

Ditt ord
Postat av: malin

haha om min karl var lika duktig ;) Tack!! :D det är på en restaurang inne i stan ^^ känns sjukt roligt att äntligen få byta riktning även om det inte är heltid just nu. men det är tydligen en tjej som ska sluta framöver också! ^^ ägaren har även en kvarterspub på andra sidan tvärgatan där jag kan få vara om jag vill utöka timmar

2013-07-08 @ 21:08:01
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0