Driving one of your cars

Vi har spenderat denna tisdag med att åkt tur och retur till laxå i en stor jobbarbil. Lånade en utav transiterna från gubbens jobb så vi skulle få plats med möblern vi skulle hämta.
 
Fick lite kvalitetstid med våra fina vänner i laxå och deras gulliga ungar. Karlarna fick lasta in möblerna medans jag och anje snackade skit.
 
Vi käkade lunch ihop, diskuterade flytt/städning då vi båda är mitt uppe i det här med att organisera allt som hör till när man ska flytta. Bokade in ett datum då de ska komma till stan så vi alla kan käka lunch och umgås.
 
Var tillbaka i stan vid halv 4 tiden, svänge förbi mina föräldrar och stallde in möblerna som ska stå hos de tills vi flyttar. Kan ju berätta att det vi hämtade i dag var en stol, soffbord, iläggsskiva till matbordet samt en jätte fin sänggavel. 
 
Åkte och bytte bil sen vart det raka vägen hem för att fixa middag. När den hade jäst klart i magen åkte vi ner till sjön så jag kunde ta årets första dopp. Det var lite kallt men jag kom i och tog några simtag innan jag skuttade upp till älsklingen och virade in mig i handduken.
 
Vi satt nere vid stranden, myste och tittade på gässen som simmade runt med sina bebisar. Tittar nu på supersize vs superskinny och laddar upp för kvällens gympass.
 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0