Härlig morgon rutin

Ledig dag och startade med en lite sovmorgon. Brände sen iväg till gymmet och plågade armarna. Älskar min härliga morgon rutin med att åka till gymmet de dagarna när jag är ledig eller jobbar eftermiddag.
 
Pw med min mor är även avklarad i det fina vädret. Ska nu hoppa in i duschen sen fixa disken innan jag knatar hem till mina föräldrar.
 
Tänkte låna deras gräsmatta och få lite färg på kroppen :)
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

skönt att börja dagen med ett pass på gymmet tycker jag :) när jag jobbar hinner jag bara eftermiddagarna men då är man oftast mör eller vill göra annat ^^ är du ledig idag? :) det börjar närma sig CCW nu :D

2013-07-11 @ 12:43:36
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

vad skönt att sola.. ville sitta på balkongen en stund men somnade istället xD sen är katten så besvärlig att ha med sig ut då hon ska vara öööverallt o ingenstans ^^ bättre om bägge sitter ute. men visst har tiden gått fort?! känns ju som om igår vi snackade o det var 3månader nästan xD brukar också smita dit efter jobbet men blir inte lika effektivt som mornarna ^^ haha

2013-07-11 @ 15:34:41
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0