Hel dag utomhus

Denna söndag har större delen av dagen spenderats ute i sköldinge. Vi kollade ena oket på min bil som kärvat lite. Som tur är behövs det bara smörjas upp och få lite kärlek.
 
Vi har rensat upp lite runt garaget, de gick lös med röjsåg. Klippte gräsmattan och kraffsade ihop allt klippt gräs. Soppade rent i garagte och så han vi med en fika också.
 
På vägen hem stannade vi till hemma hos min mosters sambon för att hämta lite färskpotatis som han har odlat själv.
 
Resten av denna söndag har vi bara tagit det lugnt, tittar på bounty hunter och myser i soffan nu.
/M
 Det här fick jag med mig hem från shoppingen i går. De svarta jeansen och den vita baseball tröjan är från carlings. Trosor gina tricot, stickad tröja från cubus och smink, nagel dekoration + servetter från hm.

Ditt ord
Postat av: Rockabilly Lady

Ah det är riktigt gott, du borde prova det faktiskt! :)

2013-07-14 @ 21:26:02
URL: http://hotrodgirl.blogg.se/
Postat av: malin

hihi jaa men du hittade ju massa annat snyggt :D tycker det är tråkigt när alla butiker inte får in alla plagg :(

2013-07-16 @ 13:44:42
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0