I don´t know what to do

När jag vaknade i morse viste jag inte ifall jag ville dra till gymmet eller ta sovmorgon. Det vart det sistnämnda och jäklar vad skönt det var.
 
Halv dåligt väder ute i dag så jag tänkte passa på att städa. Första maskinen med tvätt är igång sen blir det väl 2 eller 3 maskiner till.
 
Hade en kanon födelsedage i går, fick en sodastreamer av mina föräldrar. Fick även ett par löparskor av de som jag fick i en förtidig preesent för 2 veckor sen.
 
Av svärföräldrarna fick jag pengar vilket är super speciellt nu när man har hittat en hel del man vill och behöver köpa till huset. Av mia och john fick jag en fin rosen blomma som luktar fantastiskt, ska bara se till att inte ta död på den.
 
Av älsklingen fick jag snygga underkläder, jag ska få välja en massagebehandling som han ska betala och så ska han bjuda mig på restaurang.
 
Så otroligt tacksam för alla fina presenter jag fick.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Grattis i efterskott (: Härligt att få massagebehandling och restaurang besök.

Tack.

Svar: Tack :) ja det ska bli toppen!
Maddiie

2013-07-02 @ 12:30:35
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: malin

åh vilka fina presenter :D vad härligt att du fick en bra dag! tänkte också städa idag men satsade på badrum och matlådefix istället ^^

2013-07-02 @ 12:53:46
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

sant :) helg ger väl lite mer cash! antar att ni inte dyker förbi PBM alls i år? :)

2013-07-02 @ 13:05:30
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0