Klara färdiga..

God morgon! om mindre än 1 timme drar min jobbhelg igång. Det blir en mjukstart idag då jag jobbar mellan 8-14 men i morrn och på söndag blir det mellan 8-17.
 
Vädret ser ut att eventuellt kunna bjuda på lite regn i dag då det är en massa lätta regnmoln på himlen. Usch tycker det är så svårt att veta vad man ska sätta på sig.
 
För även om det ser ut som om det ska börja regna så blir det inte alltid den här kalla luften utan istället så blir det kvaft ute. Jaja det blir nog bra, ska sluta babbla och fixa till mig.
/M

Ditt ord
Postat av: Emma

Tusen tack, det behövs. För fy va dålig jag är. Hehe.

2013-07-05 @ 20:37:42
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0