Lite smått panik på morgonen

Kanon dag i går med 2 träningspass där armar/bröst och ben/rumpa fick sig en varsin omgång. Rensade ut lite skit här hemma och sen vart det mini spa för fötterna. Läste klart min deckar och fixade naglarna så det var snygga.
 
I dag när jag vaknade kom jag på att fr.o.m i dag så kommer vi bara att ha en bank, skönt. Och som en blixt från klar himmel kom jag på att jag har autogiro betalning till tandläkaren och jag har inte medelat nya kontonummret.
 
Fick lite smått panik och fattade inte hur jag kunde glöma en sådan sak?! Medans jag funderade över vem jag skulle kontata för att fixa detta så slängde jag ett öga på lappen från vår nya bank med info om bankbytet. Där stod det att de automatiskt flyttar över befintliga autogiron.
 
Efter att ha kollat på min banksida att det var registrerat kunde jag pusta ut och ladda för morgonen gympass. Körde slut på mina stackars rumpmuskler men vill man ha snygg rumpa är det bara att bita ihop och köra järnet.
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0