Svett de lux

Arbetspasset gick kanon, vart dock en halv seg kväll då E gick och la sig tidigt. Jag passade på att kolla påteve lite men gav upp vid 21 tiden.
 
La mig i sängen och läste ur min deckare tills ögonen stod i kors. Sovit helt okej för att va på jobbet, blir ju inte samma sömn som hemma men det funkar.
 
Älsklinge och jag har avverkat ett pass på gymmet, filmade honom när han gjorde hängande sit ups. Finns på instagram (maddiie87) att beskåda.
 
Nu blir det duschen sen drar vi till norrköping för lite shopping.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

skönt att avverka ett tidigt pass..:) hoppas du hittar något som faller i smaken idag :D segt om brukaren lägger sig tidigt o man sitter själv där o inte har något att göra :/ det är då man önskar att man fick gå hem ^^

2013-07-13 @ 09:15:17
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0