Urk

Torsdag och solen lyser för fullt och himlen är klar blå. Har hunnit med ett pass på gymmet med gubben. Fick bli lite kondition sen stretchade jag igenom kroppen ordentligt.
 
Resten av förmiddagen kommer bli lugn, ska ladda upp för ett 24 timmars jobbpass. Går på kl 14 i dag och vi startar arbetspasset med picknick vilket inte är helt fel.
 
 
 
Usch jag är allmänt trött och irriterad på människor, inget kan bara flyta på. Det ska bli så skönt att åka till rättvik nästa helg med sambon och bara få koppla av från allt och alla.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

visst ska det bli skönt att komma bort litegrann?! :) vi blir dock borta i 10dagar. mysigt med picknick dessutom! :D underbart väder idag! jag blev erbjuden ännu ett jobb precis när jag valde att återgå till hemtjänst men stannar upp nu då jag hellre kör på nära håll. det andra ligger också rätt nära men ändå. 6st olika företag ringer inom 3dagar :O haaha man blir lätt förvirrad men nuvarande valet passar bäst.

2013-07-18 @ 13:13:58
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0