Vem körde över mig?!

Det vankas jobb i dag men jag känner mig helt överkörd i kroppen. Sovit som en kratta under natten, hade svårt att somna. Saken vart ju inte bättre av att min andra hälften var täppt i näsan och snarkade.
 
Men det är fint väder ute så jag hoppas på att denna arbetsdag går fort! Frukosten är intagen så det är snart dags att fixa till sig.
 
Träningsvärken i ben och rumpa börjar sakta komma smygandes men det är bara skönt. Det ska kännas att man har tränat ;)
/M
 

Ditt ord
Postat av: malin

jaa verkligen! det tycker jag med.. skönt att få mat på jobbet också och speciellt när det är bra mat.. han frågade mig redan på intervjun igår om jag ville äta där liksom ^^ haha :D men då vågade jag inte + att jag åt innan jag åkte dit ^^ men bara den omtanken!

2013-07-09 @ 12:02:06
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0