Blå himmel och en stekand sol

Har inte hunnit sitta framför datorn något i dag för det har varit full fart från det att jag gick upp i morse. Jag har varit på gymmet, lyckades plåga mig själv att cykla 10 min på spinningcykel. Uft det var 10 långa och svettiga minutrar.
 
Mamma och jag drog ut på en pw sen drog vi iväg till soptippen, åkte till intersport där jag fick en förtidig födelsedagspressen i form av ett par löparskor. Japp jag har tänkt börja ett nytt liv och ge mig på att börja springa.
 
Vi hann med lite handling innan vi åkte hem och jag parkerade mig på mina föräldrars gräsmatta för att få lite färg på min inte allt för bruna kropp. Det stekte på ordentligt i solen men det är skönt, bäst att passa för man vet ju aldrig hur länge det fina vädret håller i sig.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Doris

Gud vilken fin bikini!! :D

Svar: tack :) det kommer från intersport.
Maddiie

2013-06-19 @ 11:07:37
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0