Dåligt men sömn

Jobbpasset gick bra förutom det att jag hade svårt att somna och sova under natten. E sov igenom hela natten så det var inte det som störde mig.
 
Hade helt enkelt bara svårt att somna och komma till ro. Tror jag lyckades somna någon gång vid 2 tiden men sen vakande jag vid halv 4, kvart över 4 och sen kvart i 6. Sista gången jag vaknade gick det inte att somna om så jag låg i sängen och filosoferade till kl 7 då det var dags att gå upp.
 
Känner mig skapligt mör och seg i både kropp och huvudet men när jag kom hem så drog gubben och jag iväg till gymmet. Körde igenom axlar och armar sen fick det vara bra.
 
Blir strax duschen och sen springa ner till sultans för lite frukost/lunch.
/M

Ditt ord
Postat av: malin

jobbigt när man inte alls kan sova sådär.. vaknade tidigare än klockan idag med även om den ställts på 07:00 ^^ jaa men det är bra, oftast läser man ju inte om böckerna o de bara ligger. man kan ju spara de som man vill ändå! vad vart det för mumsig frulle idag? har du någonting speciellt planerat denna helg? :)

2013-06-15 @ 13:33:10
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0