Få något gjort av denna söndag

Söndag i dag och de flesta studenter i katrineholm ligger säkert bakfulla efter gårdagens firande att de äntligen slipper plugget.
 
Själv startade jag denna söndag med en lång sovmorgon fram till kl 9. Sambon är duktig och tar hand om disken, själv har jag tagit ett varv i lägenheten och plockat lite.
 
Tvättmaskinen är i full gång och jag ska sätta fart sen så fort jag fått lite mat i magen. Ska gå igenom mina garderober och rensa/slänga sånt som inte används och sådana där bra ha ha saker.
 
Har fått något konstigt sug på att rensa och försöka göra mig av med sånt som jag/vi faktisk inte använder. Vad dagen mer har att erbjuda vet jag inte.
 
Har ni något planerat i dag eller ni kanske också ligger bakis som majoriteten av katrineholms studenter.
/M
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0