Gött mos

Det fick bli en sovmorgon i morse då jag kände att kroppen och knoppen behövde få vila ut ordentligt. Visserligen spratt det i träningsnerven men kom fram till att det får bli ett pass i kväll.
 
Vid 8 tiden kände jag mig utvilad och pigg så nu sitter jag framför teven och har precis ätit frukost. Ska strax sätta igång dagen med att beta av alla ärenden jag har.
 
Mamma och jag skulle ta en sväng upp till intersport då hon skulle kolla på ny bikini. Ska städa av lägenheten också samt rensa lite i hyllan med alla lådor.
 
Man har ju en tidens till att spara en massa bra ha saker som man igentligen inte har någon användning för. Hur kommer det sig?
/M
 

Ditt ord
Postat av: malin

vad skönt att rensa litegrann! tycker nästan aldrig det blir av att man tar sig den tiden ^^ jaaa träningen är du ju grymt duktig med :D önskar att en annan inte slappat efter så.. kosten är ganska svårt på sommaren tycker jag. goda cider i solen och godis osv.. men egentligen skulle man ju kunna äta sjukt mkt grillat, sallader, frukter o bär :D vi får peppa på oss lite :D

2013-06-10 @ 11:44:51
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha det är väldigt lätt att samla på sig massa saker, svårare att skiljas ifrån dem;)

2013-06-10 @ 12:07:10
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: malin

:D

2013-06-10 @ 12:10:47
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0