Hej hå

Här har det ekat tomt lite under dagen men har haft fullt upp med att ha fixat en massa ärenden samt städat av lägenheten.
 
Hann inte med att rensa något i bokhyllan men det får bli imorrn kväll istället eller på onsdag. Ikväll har jag ialla fall hunnit med att träna, fick bli ett ben och rump pass.
 
Åkte ut till min kusin i sköldinge sen för en fika. Lämnade även av lite saker som hon fick av mig som jag inte har någon användning för.
 
Ska strax bege mig ut och möta upp en tjej som ska köpa en t-shirt av mig. Kanske borde gå igenom garderoben igen och se vad som används och vad man skulle kunna sälja.
/M

Ditt ord
Postat av: malin

skönt att ha avverkat lite städ och ett pass på gymmet iallafall :D låter som en trevlig dag! hoppas denna blir lika så! :D

2013-06-11 @ 07:00:32
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0