Åh det värker

Åh mina magmuskler värken med det känns ändå jävligt skönt. Sovit som en kratta i natt då sambon har fäktats med armarna och snarkat som en skogshuggare.
 
Men men jag är ju ledigt i dag så det är ju inte hela värden. För hoppningsvis så kommer jag somna som en stock i kväll.
 
Hunnit med ett 75 min träningspass där fokusen låg på ben och rumpa. Trycket även in lite maga bara för att plåga mig lite extra haha. Svettig som bara den vart jag men är man inte ordentligt svettig efter ett träningspass så har man inte tränan ordentligt enligt mig.
 
Nu ska jag ta och vara lite duktigt och skrubba rent toaletten samt köra ett varv med snabeldraken.
Vad ska ni ta och hitta på i dag? :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

hahaha då ska man nog testa ;D ska också försöka ta tag i dammsugaren idag :) annars blir de bara lugnt o gymmet väntar senare! känner mig lite små slö idag. det är jätte bra tycker jag iallafall.. ibland får man ju unna sig med o smörgåstårta är inte lika illa ^^

2013-03-12 @ 11:58:38
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: aminata

tack så mycket! önska dig detsamma :)

2013-03-12 @ 12:18:38
Postat av: linah brown

snygg blogg:D

2013-03-13 @ 18:45:35
URL: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0