Det var välbehövligt

Fick gå upp när sambon gick upp i morse då jag var tvungen att flytta på bilen för att slippa få p-bot. Det ska bli så jävla skönt när parkeringsförbuden upphör om 2½ månad.
 
Kröp ner i sängen sen och sov en stund till då jag var helt förstörd i både huvud och kropp efter gårdagen. Må hända att jag sov rätt så mycket på busse men det blir ju ingen bra sömn och man sitter ju och sover som ett ufo haha.
 
Ska köra igång en maskin tvätt och vika ihop det som hängt på tork. Sen tänkte jag bege mig iväg till gymmet en sväng.
 
Efter det ska jag ta lite kort så ni får se lite vad det var för allt jag köpt med mig från ullared i går.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockabilly Lady

Tack :D

2013-03-20 @ 10:23:22
URL: http://hotrodgirl.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Usch, jobbigt sådär att ni måste flytta på bilen hela tiden. Skönt att ni kommer slippa det snart.

2013-03-20 @ 10:34:28
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0