Hann inte riktigt med

Det där med dammsugningen hann jag inte riktigt med i dag. Den där lilla pausen jag skulle ta var betydligt mkt längre. Fasnade framför datorn tittandes på en massa hårfrisyrer, ska ju till frissan i morrn och vet inte ifall det bara blir till att toppa håret eller göra något annat.
 
Hittade en rolig sida där man kan testa massa olika hårfrisyrer och färger. Taaz.com heter sidan, klicka på namnet så kommer ni dit. Så där satt jag i drygt en timme och testade en uppsjö av frisyrer. 
 
När jag väl slet mig från datorn var det dags att fixa mat och sen vart det inte av till att dammsuga. Men då har jag ju något att se fram emot och göra i morrn skämt åsido haha.
 
Vart ett pass på gymmet nu ikväll, hamnade på löpbandet och det gick riktigt bra. Var genom svett när jag klev av men lyckades avverka 3 km på 23 min. Körde sen lite ben och rumpövningar tills bena var som betongklumpar.
 
Nu soffhäng och försöka komma underfull med hur jag ska göra med håret hos frissan i morrn.
/M
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Låter som en kul hemsida! Hittade du nån ny hårfärg eller frisyr som du blev sugen på? :)

2013-03-26 @ 22:42:27
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0