List of thirty-three dishes

Sovmorgon och haft en hel säng för mig själv under natten. Sambon mådde inte hundra så han sov ute på soffan.
 
Tittar nu på saturday night live samt håller på och skriver ihop en matlista för 33 dagar. När det är gjort så ska jag dra iväg till gymmet. Efter det blir det raka vägen till affärn för att storhandla, lika bra att beta av allt på en gång.
 
Funderar på ifall man skulle ta och rensa lite i garderoben också. Just nu ser det ut som en bombnedslag så lite ordning och reda vore ju inte helt fel.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Bettan

Skönt med matlistor, då behöver man aldrig fundera direkt.

SV: Har funderat på de många gånger men jag vet inte hru man ska förklara för henne.
:)

2013-03-24 @ 11:21:05
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Malin

tycker det är duktigt att få ihop en hel matlista för en månad! :O under veckan ska vi storhandla med.. skönt med en full kyl/frys men vi har bara sådan halva.. alltså halv kyl & halv frys. man får inte plats med det man vill xD hur är det med dig idag? min gubbe är på G åt rätt håll iallafall så det är skönt. mycket sjuka som går nu :/ hittade du något i norpan igår?

2013-03-24 @ 16:42:21
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Skönt att planera så långt på en gång :)

Sv: vit, svart och röd är snyggaste färgerna på converse tycker jag ;)

2013-03-24 @ 16:49:06
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0