Oh lord vad det känns

Slapp morgon då jag körde på vildag från gymmet och istället unnade mig lite sovmorgon. Tränade två pass med ben och rumpa i går och när jag kom hem från andra passat hade jag redan träningsvärk.
 
I dag, oh lord vad det känns. Träningsvärk från helvetet, det där med att sätta sig på toalettstolen/vända sig i sängen eller sätta på sig strumpor är ingen barnlek för tillfället.
 
Nej nu ska jag sluta babbla och istället ta tag i disken och packa arbetsväskan. Börjar jobba kl 14 i dag och går av kl 8 i morrn. Då blir det raka vägen hem och sova lite så man är utvilad och pigg till kvällen då det är live and jive.
/M
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage!

Åh segt. Kul att du får en rolig helg iaf! :D

2013-03-01 @ 10:01:10
URL: http://johannasrockabilly.com
Postat av: Anonym

allt brA?

2013-03-01 @ 10:24:04
URL: http://barasandrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0