Startar den nya veckan ...

med att vakna tidigt. Redan 5.50 tyckte min kropp att det var dags att vakna till liv. Låg dock och drog mig till sambons larm ringde 6.35.
 
Frukosten är avklarad och om en lite stund så tänkte jag dra iväg till gymmet för att träna lite mage och rygg. Några maskiner tvätt ska köras också det sängkläderna ska bytas.
 
Vad mer dena soliga måndag har att erbjuda vet jag inte. Hoppas ialla fall att ni haft en fin helg och får en bra start på den nya veckan :)
/M
 
Tjusig morgonfrilla xD

Ditt ord
Postat av: Malin

duktig du är :D lite lik Lilla My ^^ åh ja det är ju så för man får oftast med sig betydligt mer än man tror o kan släpa med. eller så går man tomhänt men känner jag mig rätt så skulle det följa med en hel del ;D

2013-03-18 @ 10:43:57
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: linah brown

åå va fint med blå ögon, vill också ha ;|

2013-03-20 @ 03:36:05
URL: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0