Trötta armar

Efter att ha varit en sväng hemma hos mina föräldrar så drog jag till gymmet. Körde lite armar i dag och han bli skapligt frustrerad där borta.
 
Hade bara en övning kvar att göra men den maskinen var upptagen i ca 20 min utav en och samma person. Karl jävlen tränade knapp utan satt större delen av tiden och flörtade med bruden brevid. De har två liknande maskiner på gymmet som man kan göra den övningen jag skulle göra.
 
Tyvärr så fattades sprinten för att ställa in viktmagasinet på den andra maskinen. Det visade sig sen när fan skapet äntligen var klar med sin "träning" att den sprinten låg vid hans maskine utan att den användes. Så han uppehöll inte bara den maskinen utan även den andra.
 
Usch det är irriterande när folk tror de kan uppehålla en maskin i 20-30 min utan att änns använda den effektivit. Utan bara sprätta runt, göra en repetion och sen sprätta runt igen. Man måste ta hänsynt när man är på ett gym då det finns fler som vill träna.
 
Hoppas på att han inte är där i morrn kväll för som det känns nu skulle jag vilja ta den tyngsta jävla hanteln på gymmet  och kasta i magen på honom.
 
Nej nu ska jag ta mina trötta armar och hoppa in i duschen , sen ska det fixas
cheescaken tills i morrn.
/M
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att kvällen varit bra :)

2013-03-30 @ 20:49:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det var härligt och se att de saknat mig så! :)

2013-03-30 @ 20:56:33
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0