Uppe i tid

Kom upp i tid, var en aningen orolig att mobilen inte skulle ställa om sig till sommartid då jag nämligen börjar jobba kl 8 i dag. Men det ställde om sig och jag har drygt 35 min att slå ihjäl innan det är dags att bege sig till jobbet.
 
Sitter i soffan och tittar på solen som börjar titta fram hör utanför. Känner att några timmars sömn till skulle inte vara helt fel.
 
Tror folk i vår port ballade ur i morse vid 3-4 tiden, det var ett jävla spring på folk. Lägenhetsdörrar som smällde igen och bilar som stod utanför på tomgång. Normalt sätt ifall jag hade varit ledig hade jag nog inte vaknat till och märkt det. Men konstigt nog så gör man det när man ska upp och jobba, lite typiskt sådär.
 
Slutar kl 17 i dag och då blir det raka vägen ut till forssjö för att käka påskmiddag men sambons familj. Det blir grillat kött, ska bli smarrigt.
 
Ni får ha en fin söndag :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Åh, vad gott med grillat!!

2013-03-31 @ 10:33:05
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Malin

skönt att klockan ställde om sig iallafall.. surt om man försover sig! låter som en bra påskhelg ändå :) skönt att han är kry nu iallafall, karln här hemma är dålig igen och jag med... ingen höjdare! vill träna fast istället har man tryckt i sig ett ton godis xD varför kan man inte behärska sig ibland tro :O tycker godis o socker är en riktig drog faktiskt.. hoppas jobbet går fin fint idag :) nu vart jag sugen på att grilla helt plötsligt ;)

2013-03-31 @ 11:53:54
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0