Utmaning

Jag har fått en Blog Award av Veronica  .
Den här awarden innebär att jag först ska svara på dessa frågor och sen skicka vidare.
 
1. Vad ville du bli som liten?
Kommer inte exat ihåg vad jag ville bli när jag var liten men har för mig att veterinär stod rätt så högt upp på önskelistan.
 
2.Vad är du idag?
Idag är jag utbildad undersköterska & tandssköterska men jobbar som personlig assistent.
 
3.Vart vill du helst resa?
USA och åka runt till olika platser och städer 
 
4.Vart ser du dig själv om 5 år?
Har ett fast jobb, gift mig, bor i hus och har barn. Har även hunnit köpt min första jänkare.
 
5.Rött eller vitt?
Båda funkar om det är rätt sorter men dricker dock vin väldigt sällan
 
6.Sommar eller vinter?
Sommar! Skulle lätt kunna ha det 12 månader om året.
 
7.Skog eller hav?
Kan inte välja då jag tycker om båda på sina sätt.
 
8.Vad gör dig ledsen?
När folk sviker än eller försöker förstöra för en.
 
9.Vad är det bästa du vet?
När livet flyter på utan drama och det händer positiva bra saker. Att umgås med underbara människor som får än att må bra.
 
Då är tanken att jag ska utmana några men jag tycker att de som vill göra denna utmaning ska göra den. Så det är fritt fram att köra :)
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: nickolina

roligt att läsa :D

2013-03-14 @ 20:31:44
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0