Am I crazy

Ledig i dag och jag gick upp klockan 6 i morse för att åka iväg till gymmet. Undra om jag gått och blivit galen haha. Men jag var riktigt pigg när jag vaknade i morse och passet på gymmet gick kanon, vart bröst och armar.
 
Vid halv 9 mötte jag upp grannen utanför våra portar och så gick vi till sultans för en frukost fika. Vi satt och skvallrade bort över 1½ timme. Det var lika trevligt som alltid :)
 
Knatade hem och hängde upp maskinen med tvätt och gick hem till min mamma sen. Vi kollade datorn och sen for vi ner på stan och uträttade lite ärenden. Åkte sen iväg och handlade innan jag släppte av henne på vägen hem.
 
Nu har jag precis fått lite sen lunch i magen och ska strax börja vika lite tvätt samt ta tag i disken. Tänkte sen avrunda denna onsdag men ett till träningspass.
/M
 

Ditt ord
Postat av: malin

fin du är :) vad skönt att slippa träningsvärken.. jag kommer knappt ur soffan xD jag var ju dum nog att springa dessutom! ångrar det lite just nu ^^ hur långt har ni till gymmet? :) skönt att vakna av sig självt och att träna tidigt är ännu bättre :D man hinner mycket o slipper brottas för vikterna :D

2013-05-15 @ 13:55:40
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

jag förstår! :) jobbigt att gå genom stan också.. tar ungefär lika lång tid för oss men skönt att gå nu när det är mer värme ute :) tar ca 30min att gå.. jaa den senaste kikade på min avbitna tand o la på lite ny fyllning utan att göra nå och jag hade inte ont då. (skulle dit 3dagar senare) jag tyckte de va onödigt att lägga på fyllning för dessa 3dagar o punga ut 1200kr.. o nästa omgång borra hión ner till roten o fyllde igen.. känner inget förtroende o vill inte dit igen.. så nu ska jag till en annan klinik. la liksom ut 2700kr för ingenting o vill inte lägga nästan 4000kr på rotfyllning. då drar jag hellre ut för 1750kr.. inte så mkt till val heller.

2013-05-15 @ 15:17:25
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Betty Bones

Tjusig kjol!

2013-05-15 @ 17:58:23
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Johanna Retrolover Alm

Du börjar bli så himla fit! Och snygg är du såklart jämt.

2013-05-16 @ 18:23:13
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0