PW i det fina vädret

Det var så himla skönt att ta en PW i det fina vädret, vart en runda på ca 40 min. Var genom svett när jag kom hem men drog raka vägen till gymmet. Körde lite mage och cyklade några kilometer innan det fick vara nog för i dag.
 
Har fixat ihop en krabbfishpaj till middag ikväll dock så får sambon äta middag själv då jag jobbar ikväll/natt. Fick ett extra pass på 19 timmar och det tackar man inte nej till. Blir ju extra tllskott i plånboken vilket aldrig är fel.
 
Nej nu ska jag packa klart min jobbväska och sen slappa fram tills det är dags att åka iväg och tjäna lite pengar.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Hoppas du får en bra kväll på jobbet.

2013-05-06 @ 15:44:29
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0