"The man cave"

Det var svårt att ta sig upp ur sängen i morse när man såg att det regnade ute. Men upp kom vi och jag körde sambon till jobbet, sen drog jag iväg till jobbet.
 
Tränade igenom armar och bröst, höll mest till i " the man cave" aka grottan. Det är oftas bara killar som håller till där inne, lyfter fria vikter och kör med de "gamla" maskiner. Fast det är en och annan tjej som brukar hålla till den inne också, som jag ;)
 
Rundande av min 2 timmars träning med lite konditionsträning på både cykel och löpbandet. När svetten rinner längst ned för kinderna vet man att man hartränat hårt.
 
Nej nu ska jag sluta babbal och dra igång med städningen av lägenheten istället. Är ju inget bra väder ute så då kan man ju lika bra städa.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Ellinore Lundin

Då får vi hoppas denna dagen blir bättre :) Jo, min dag var bara bra igår :)

2013-05-22 @ 12:09:30
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0