Tyst här inne

Här inne har det varit lite tyst men var så förbaskat trött och sliten när jag kom hem efter kl 8 i morse. Mitt 24 timmars arbetspass gick kanon och det vart en tidigt natt för både mig och E.
 
Sov dock inte så jätte bra då jag låg och lyssnade på ljudet utav slangen från köksfläkten som typ brummade då de håller på och renoverar köket.
 
När jag kom hem käkade sambon och jag frukost sen låg jag i soffan i x antal timmar och vilade. Tog mig ner en sväng på stan sen och kollade in hm. Men det gick fort då de inte hade några kläder där inne som lockade mig. 
 
Åkte upp till ica för lite handling sen när jag kom hem garnerade jag smörgåstårtan och tog sen hand om disken. Nu sitter både jag och gubben mätta och nöjda efter att ha käkat smörgåstårta till middag.
 
Resten av kvällen blir nog lugnt, har inga direkta planer utan tar det som det kommer :)
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: En Cowgirls Drömmar

smarrigt^^

2013-05-04 @ 19:35:34
URL: http://encowgirlsdrommar.blogspot.se/
Postat av: malin

åh vad gott med smörgåstårta :) skönt att passet gick bra och jag förstår att man blir seg av ett sådant långt pass även om man har sovande jour. hur är det med dig annars? renoverar de köket sa du? :)

2013-05-04 @ 22:11:49
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Anna Katana

Tabort räkorna så blir den supergod :D
Kram

2013-05-05 @ 07:33:51
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0