Zombie varning

Ja i morse var det nästan zombie varning på mig och sambon. Vi hade båda god lust att bara dra täcket över huvudet och strunta i att gå upp när alarmet ringde.
 
Men upp kom vi och jag körde iväg honom till jobbet men i dag åkte jag inte till gymmet utan det var raka vägen hem för att lägga sig i soffan.
 
Har powernapat en stund på soffan, ska strax hem till mamma och låna telefonen. Ringa lite samtal och skälla lite och sen prata lite skit med mamma.
 
Sen ska jag bara ladda in för mitt arbetspass som börjar kl 16 i eftermiddag och jag går inte av förens kl 14 på fredag men det ska nog gå bra :)
/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Jag såg er i morsche, åh ja ni såg lite trötta ut :) två zombisar som hoppade in i bilen :)

2013-05-23 @ 11:03:14
Postat av: Anna Katana

Oj du har ett riktigt långt pass framför dig. Hoppas det går bra!

2013-05-23 @ 12:20:30
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0