Clean house

Kom upp i skaplig tid så efter lite frukost i magen så begav jag mig till tippen. Där var jag inte ensammen, det kändes som halva katrineholm var där.
 
Åke hem till mina föräldrar sen, mamma och jag tog en sväng ner på stan. Handlade nya underkläder inspirerade från böckerna fifty shades of grey. 
 
Handlade lite kött och så tog vi en sväng upp till ica maxi då mamma skulle hämta ut ett paket och så passade vi på att handla också. Har även firat min pappa på farsdag en dag i förväg, fick med mig lite recept hem på god mat.
 
Himmlen öppnade sig lagom när jag åkte hem så jag har roat mig med att städa huset så nu är det rent och fint. Karln är ute i stjärnhov med sina föräldrar, de skulle rensa och göra höst/vinter fint i hans farfmors trädgård. 
 
Själv tänker jag mysa ner mig i soffan, får ev besök av min kusin. Sen ikväll bär det av till bie för en fika hemma hos madde, chrille och charlie.
 
 

Ditt ord
Postat av: En Cowgirls Drömmar

sv: tack! dock vart sista bilden lite trist...skulle haft lite mer färg i sig, fast det är ju rätt grått ute nu :P

2013-11-09 @ 14:30:28
URL: http://encowgirlsdrommar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0