Fire is my friend

Tidig morgon då kl först ringde 5.10, gick upp och stänga av pelletspannan. Kröp ner i sängen och sov tll 6.20 då det var dags för sambon att att gå upp. 
 
Fixade till mig och kurade ner mig i soffan och väntade på sotaren som skulle komma. Vid halv 10 dök han upp, 10 min senare var han klar och åkte. 
 
Satte igång pannan som krånglade lite så ringde sambon som fick vägleda mig innan jag fick eld på pelletsen. Så nu brinner det så fint och värmer upp huset. 
 
Har varit hemma hos madde och charlie på en fika, kelat med deras kattunge. En riktigt social rackare som spann som bara den. 
 
Köpte lite varma träningskläder till mig och gubben på intersport, handlat även mat och inskaffat en kupevärmare till bilen.
 
Gjorde en snuvsoppa som jag hittade recept på i ica buffé tidninge, det var ordentligt drag i den. Nu arbetar tvättmaskinen och jag ska börja advenstpynta lite hade jag tänkte.
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0