Godmorgon zombie

Nattens sömn var inte så mycket att skryta med.

Så fort huvudet nuddade kudden så satte hostan igång så efter 30 min konstant hosta gav jag upp.

Gick upp och tog en stor shot cocillana och rundade av med en kopp tee med honung framför teven.

Vid halv 1 hade hostan avtagit så jag kunde krypa ner i sängen för lite sömn.

Så i dag kör vi på lite zombie style, nästan.

Ditt ord
Postat av: Sara

Men åh vad jobbigt :( krya på dig!

2013-11-25 @ 14:40:53
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Usch stackare va jobbigt! :/ Hoppas den går över snart! Kram

2013-11-26 @ 00:53:33
URL: http://johannasretro.blogg.se
Postat av: malin

fast jag kan ju erkänna att jag är bättre på de där större mängderna ;) haha! såg att du fått sova hela natten nu, skönt! :) hoppas det håller i sig.. hur är det annars? full fart med huset? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0