Hello friday!

Så var sista arbetspasset för veckan gjord och i dag slutade jag vi lunchtid. Mötte upp natha och lovi för en god lunch på CL. 
 
Det fick i vanlig ordning bli en sallad med kräftstjärtar i med vinegrette dressing till. Vi tog en lite sväng på stan sen, provade glasögon och hade oss. 
 
Vart soffan när jag kom hem då jag kände mig helt slut. Slumrade en stund innan vi åkte till garaget och bytte till vinterdäck på min bil. Sambon fyllde på lite spolarvätska på bilarna när vi kom hem medans jag fixade till middagen. 
 
Har mätt lite på hur breda fönster vi har här hemma för i morgon så åker madde och jag till ullared. Klockan ringer 03.50 för 04.30 hämtar madde upp mig i stan och så beger vi oss iväg. Det ska bli riktigt skoj =)
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Hoppas du hittat massa fint på Ullared. Speciellt gardiner till fönstrerna du mätt (:

Svar: Hittade jätte mkt :) Hittade dock bara en gardinkappa, hittade inga andra som föll mig i smaken.
Maddiie

2013-11-16 @ 18:09:11
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0