Kaffefilter istället för teé påse

Det regnade när jag gick upp i morse, inte så värst vidare inspirerande väder. Sen så var det mörkt ute så man kunde nästan tro att det var kväll istället för morgon. 
 
Arbetsdagen har rullat på bra, haft ett rätt så lugnt tempo. Vissa dagar känns det som man knappt hinner andas mellan patienterna och andra dagar hinner man sträcka på bena och drömma sig bort för någon minut. 
 
Älsklingen var nästan klar med middagen när jag kom hem, hjälpte honom med det sista. Skulle fixa teé efter middagen och höll på att ta kaffefilter istället för teé påse. Snacka om att man är skapligt trött då haha. 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan, både älsklingen och jag känner oss lite smått hänginga. Men jag ska boosta kroppen för jag har inte tid att bli sjuk, åtminstonde inte denna vecka.

Ditt ord
Postat av: Johannas Retro

Söt du är, så trött asså?

SV: Jadå va allt en bra resa :)

Svar: Ja, det är mörkt när jag åker till jobbet och mörkt när man åker hem plus att man träffar minst 15 nya ansiktet varje dag gör tydligen att det blir lite kortslutning i huvudet :P
Maddiie

2013-11-13 @ 11:40:00
URL: http://www.johannasretro.com
Postat av: Malin

haha ibland kan det gå så himla galet när man är trött ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0