Pulled pork

Fredag och arbetsdagen rusade iväg men det är skönt för då hinner man inte känna av att man är trött. Var på bio i går och filmen var jätte bra. 
 
Den slutade 22.15 och så var vi naturligtvis hungriga så vi köpte mat på donken innan vi åkte hem. Kom inte i säng förens vid 23 tiden. När klockan ringe i morse ville jag bara dra täcket över huvudet och skita i allt. 
 
Men som sagt så rusade ju dagen tack och lov fram. Gubben fixade med middagen så jag kunde hoppa in i en varm dusch och fräscha till mig. 
 
Middagen i dag vart hamburgare på pulled pork med pommes till. Super gott, kommer med all säkerhet göras fler gånger. Nu köpte vi en färdig pulled pork som bara behövde tillagas 30 min i ugnen, gör man den helt själv så tar det typ 4-5 timmar i ugnen. 
 
Ska mysa ner mig i soffan nu och bara slappa för det är fredag och helg! 
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

donken är en klassiker efter bio ^^ pulled pork är galet gott och burgare på det lät riktigt smarrigt och ser gott ut dessutom! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0