Soligt men kyligt

Denna söndag bjöd på sol vilket gjorde att det var mycket lättare att komma upp ur sängen. Vi har roat oss med att storhandla så nu är både kyl och frys påfyllda. 
 
När sambon drog till garaget så passade jag på att städa toaletterna, köra igång en maskin tvätt och hänga upp nya gardiner i teverummet. 
 
Svidade om till träningskläder och tog en promenad i det fina men ack så kyliga vädret. Fixade en kopp teé när jag kom hem och den värmde gott!
 
Ska strax göra lite squats och situps för nu jävlar ska jag forma om kroppen. Även fast jag är hostig och inte är frisk nog att hänga på gymmet så betyder inte det att man inte kan göra lite lätta övningar hemma. 
 
Maten ska det skärpas till med också för det räcker ju inte med att bara träna för att få en snygg kropp utan mycket hänger ju på vad man stoppare i sig. Så mindre portioner, mer grönt och mindre socker, godis och läsk. 
 
 

Ditt ord
Postat av: natha

Precis min fina vän ♥

2013-11-24 @ 20:26:09
URL: http://NathalieIsabel.blogg.se
Postat av: malin

känner desamma gällande kosten för den är ju hand i hand med träningen :) men lite och ibland måste man få unna sig också :D fast det spelar egentligen ingen roll om du äter sötsaker varje dag för man kan ändå nå tävlingsscenen ^^ trodde jag inte men det handlar om massa annat ^^ hoppas hostan går över snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0