Taggad

Vaknade i morse med en hals som kändes som ett rivjärn. Men det var bara på med kläder, käka frulle och sen åka till jobbet. 
 
Dagen har gått bra även fast jag kraxade fram det jag skulle säga till patienterna. Men inget som inte lite halstabletter och teé kunde lindra. 
 
I morrn är det äntligen fredag och jag är så taggad inför helgen. Slutar vid lunch i morrn så då ska jag möta upp natha för en lunch/fika på stan så vi kan catcha up lite. 
 
På lördag då jävlar blir det att gå upp tidigt för madde och jag ska åka till ullared och shoppa loss. Skrivit en lista och det är ingen liten lista kan jag säga er. Får hoppas jag hittar allt jag skrivit upp, lär ju hitta en hel del annat också som inte är uppskrivet. 
 
 
Åh just det jag utökade min samling av rockastellaa smycken med dessa godingar som kom hem till mig i dag :)
 
 

Ditt ord
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad roligt med en Ullaredsresa:)

Svar: ja det ska bli riktigt skoj =)
Maddiie

2013-11-15 @ 12:55:50
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Riktigt vackra smycken! :)

2013-11-16 @ 11:33:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0