20131029

Det var seg att ta sig upp ur sängen i morse, han ju inte tackat nej till att få sova en timme eller två till. På jobbet har det rullat på i en bra takt.
 
Två utav kollegorna hade fyllt år så de bjöd på goda mackor samt hembakat fikabröd. Det kan man ju inte säga nej till, gott som tusan var det.
 
Har hunnit med att passera duschen, kört igång en maskin tvätt och nu har jag svidat om till pyjamas och bänkat mig framför teven. Jag har lite egen tid då gubben är i garaget så då kan jag bre ut mig som jag vill i soffan haha.
 
Ska titta på äntligen hemma hemma ikväll och mysa med en kopp teé, köpte hem liptons nya Blueberry Muffin teé. Super gott ska försöka hitta Vanilla Caramel teét, låter som ett teé i min smak.
 
 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Härligt med myskväll! Måste också ta och prova det där teet, låter supergott! :)

2013-10-29 @ 20:12:39
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Emelie

Härligt med myskväll! Måste också ta och prova det där teet, låter supergott! :)

2013-10-29 @ 20:12:39
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Kul att det rullar på bra på jobbet (: Hur trivs ni i huset?

Har inte hunnit testa de där teen än men vill gärna göra det.

Tack (:

2013-10-30 @ 11:00:31
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Malin

ska också testa de där teerna :) låter gott även i mina öron fast jag inte är någon te-människa ^^ skönt att det känns bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0