Diskar dag

Ja så skulle man kunna sammanfatta min arbetsdag.

Höll till i sterilen i dag och tog hand om disken mina kolleger så snällt fixade åt mig.

Väl hemma hade gubben fixat så middagen var klar när jag kom hem.

Har tvättat lite jeans nu ikväll, ska ta tag i resten av tvättbärget i morrn. Har inte hunnit ifatt med tvätten sen vi flyttade men slutar tidigt i morrn så då passar det bra att ta tag i det.


Ditt ord
Postat av: Malin

skönt med färdig middag när man kommer hem :) tvätta gjorde jag också igår, tyckte aldrig att det tog slut :O haha! har ni några planer inför helgen? skönt med lediga helger för dig nu :)

Svar: Jag ska roa mig med att försöka tvätta upptvättberget vi har här hemma. Annars blir det en
sväng till tippen i morrn och på söndag skulle några
vänner komma på besök :)

Vad har du för planer för helgen? :)
Maddiie

2013-10-18 @ 10:00:34
URL: http://fitnessmalley.blogspot.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad härligt och komma hem till färdiglagad middag :)

2013-10-18 @ 15:12:12
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0