En påse hit och en spegel dit

Jobbade halvdag i dag så jag slutade vid lunchtid. Gött mos!

Drog raka vägen till norrköping för shopping. Det vart en jäkla massa påsar jag lyckades skrapa ihop samt en spegel.

Alla saker var inte till mig utan jag passade på att köpa julklapp till gubben. Råkade spränga julklapps budgeten vi kommit överens om men det är han värd.

Dagens inköp var ett par innetofflor till gubben och mig. Ett par stövletter, topp, jeans, ljushållare och en helkropps spegel.

Köpte även stekpanna, hus nummer och termometer så vi vet hur varm/kallt det är både inne/ute.






Ditt ord
Postat av: Malin

vad mycket fina saker :) gillar verkligen ljushållaren och spegeln :D skönt att sluta tidigt dessutom! önskar er en fin helg! och hoppas ert internet hoppar igång snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0