Känner mig som en ny människa

Var ledig i dag så det fick bli sovmorgon. Vid 9 tiden hade jag packat bilen full och åkte till tippen med allt skräp.

Mellanlandade hemma hos mina föräldrar innan det vart stan. Köpte en pyjamas att glida runt i här hemma och så lite fler fin galgar till mina kläder.

Var på helkropps massage och det var välbehövligt. Stel som bara den i axlar och skulderblad men nu känner jag mig som en ny människa.

Handlade på vägen hem och sen har jag pyssla med bla mitt dressingroom. Har fått ordning på det och resten av huset.

Sambon har hjälpt till under kvällen och så lagade han de godaste hamburgarna ever till middag.

Det ända som är kvar nu är att lite tavlor ska upp samt hyllor i duschen. Men det tar vi och roar oss med i morrn.

Ditt ord
Postat av: malin

åh massage! vad skönt.. kan tänka mig att det behövs nu efter allt bärande o stånkande :D kul att fixa i dressingroom :) måste ju lägga upp bilder sen!

2013-10-05 @ 17:29:05
URL: http://fitnessmalin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0